July 06, 2011

dunia baru

aku berjalan dlm mimpi
aku rasakn mimpi itu realiti
namun hati aku berdetik yg itu hanyalah mimpi
oh tidak! ianya realiti
barulah ku yakin kini..semuanya REALITI..!

alhamdulillah..
syukur..
setiap yg telah berlalu adalah pengalaman.
setiap yg bakal berlaku adalah cabaran.
setiap yg aku berlaku adalah pengharapan.

skrg da nk masuk 2 weeks kt "taylor college subang jaya".
aku masih mampu menggarap minda dlm menyusun setiap yg dipelajari.
aku masih berharap ilmu ku yg lepas mampu dijana semula..
boooooooooooooo...
skema word..poyo..

bnyk perbezaan di taylor ni..
1. chinese majoriti = cewek kurang = gadis melayu terakhir je tinggal.
2. kene ngam ngn sume org.so ppe hal xda masalah..
3. awek korea cumel..lol..^^
4. lecturer sngt bes..*mata kt ats..
5. aku semangat nk belajar..(gebang one).

so,aku kne nek bas dr casa subang(tmpt tinggl)..
dlm kul 7 pg..kelas kul 8..besstt...AKU SNGT SKE BNGUN AWL..paham la dunia.

xda yg istimewa melainkn ilmu yg aku terima ini aku dpt secara maksimum..
aku harap yg terbaik..
insya allah..

wassalam..:D

No comments:

Post a Comment