November 27, 2012

antara REALITI & FANTASI ku

aku tersentak dari lamunan yg panjang
adakah ini realiti atau fantasi
aku terpegun sebentar
aku masih dalam separa sedar
dari allah kita dtg dan kepadanya kita pulang
menjadi sang khalifah dalam rahmat dan cintaNYA.
mencari anugerah tulus kasih..SANG PENCIPTA.



fantasi itu sentiasa indah..kerana fantasi itu pilihan,adunan,calitan,bentukan yg kita yg tentukan..
no wonder la kita gembira dgn fantasi kita..
langit tidak selalu nya cerah.
fantasi dan realiti merupakan perkara yg sngt berbeza namun ad persamaan nya..
fikirkanlah..

ASSALAMUALAIKUM..
setelah sekian lama xdiupdate sbb terlalu malas..kali ini ku gagagagahhhhi kn jua.. :)
alhamdulillah..realiti tak selalunya indah..fantasi memang indah.. :)
tetibe terasa nk gmbarkn pemandangn indah..hehe


realiti memberi pengalaman yg berharga kpd kita..mengapa kita tak belajar dr realiti..kita kerap belajar dr fantasi..memang tak dinafikan keindahan fantasi..keindahan mati yg kita belum tentu mampu di capai walhal kita sedar namun kita buta.mengharapkan pembalasan yg melampau usaha yg ciput..itulah realitinya..aku juga sedang belajar tidak berfantasi.

aku masih terdiam sejenak
apakah aku masih mengikat seseorang tanpa melepaskn talinya
apakah aku masih meninggalkn harap tanpa melepaskn impiannya
apakah aku masih bermain kata tanpa meninggalkn putusnya.






♥ jika x mampu menjadi sebatang pensil untuk menulis kebahagian kepada seseorang...
cubelah menjadi pemadam lembut yang mampu menhilangkan
KESEDIHANNYA ♥ *c/p sudeh..hehehehe




No comments:

Post a Comment